Damjan Geber

Damjan Geber

Damjan je osnivač i direktor Brigade, sestrinske agencije tvrtke Bruketa&Žinić&Grey sa sjedištem u Zagrebu. U 8 godina postojanja, Brigada je postala najveća full-service regionalna agencija za dizajn interijera poslovnih prostora.

Rođen je u Zagrebu 1979. godine, diplomirao je arhitekturu 2006. na Zagrebačkom Sveučilištu te je nastavio svoje obrazovanje specijalizirajući se u Tokiju i Tel Avivu na području prostorne komunikacije i korisničkog iskustva.

Tijekom više od 12 godina radnog iskustva specijalizirao se za različite aspekte komunikacije kroz dizajn interijera, koristeći svoje široko poznavanje brandinga i psihologije potrošača kroz multidisciplinarni pristup, jedinstven na tržištu. Kvalitetu rada strateškog i kreativnog tima Brigade potvrđuju mnogobrojne međunarodne nagrade. Od čak tri Red Dot nagrade za izvrsnost u dizajnu, preko jednako relevantne German design award do nagrade za najbolji globalni dizajn izložbenog prostora i grand prix nominacije na World Architecture Festivalu koja se dodjeljuje u listopadu ove godine. Osim nagrada iz područja arhitekture i dizajna, o uspješnosti Brigadinog jedinstvenog pristupa komunikaciji prostorom govore i nagrade na tradicionalno marketinškim festivalima poput Effie, Golden Drum ili Ideja X. Ovogodišnjim osvajanjem nacionalne Effie nagrade u partnerstvu s Bruketa&Žinić&Grey dokazali su da je dizajn interijera puno više od lijepo uređenog prostora te da se integriranim offline/online pristupom može vrlo jasno i uspješno prenijeti pravu poruku posjetiteljima ili klijentima.
Damjan je odgovoran za stvaranje jedinstvenog iskustva u prostorima različite namjene, od trgovina, preko ureda i ugostiteljskih prostora pa sve do evenata, izložbi i privatnih domova. Damjan vodi tim koji je do danas osmislio i uredio više od 200 različitih prostora.

O predavanju

Može li percepcija kvarta utjecati na cijenu nekretnina?

Percepcija kvarta utječe na općeniti doživljaj prostornih i socioloških kvaliteta zone u kojoj se nalazi. Utjecaj na cijenu nekretnine je posredni benefit koji stvara povećana potražnja određene demografske skupine potencijalnih kupaca koji stavljaju takav kvart visoko na listu prioriteta. U isto vrijeme, negativna percepcija kvarta može znatno utjecati na smanjenje cijene nekretnina, nevezano uz objektivnu kvalitetu same nekretnine, njenu opremu, kvalitetne materijale ili povezanost s ostatkom grada. Ljudi su socijalna bića i osim zadovoljavanja osnovne potrebe za stambenim prostorom, žele biti okruženi drugim ljudima koji im odgovaraju prema različitim osobnim ili objektivnim kriterijima.

Već desetljećima je u svijetu prisutan trend 'gentrifikacije' kvartova, tj. sociološki uvjetovane selidbe određenih grupacija ljudi u neke do tad zanemarene dijelove grada. Prvenstveno potaknuti nepristupačnim cijenama u tradicionalno poželjnim kvartovima velikih urbanih središta poput New Yorka, Berlina ili Londona, mlađe generacije odlučuju se na rješavanje stambenog pitanja u rubnim gradskim zonama. Postepeno su se za njima selili manji poslovni subjekti, kreativna i uslužna industrija, a potom i ozbiljniji nekretninski kapital. Pioniri tog urbanog osvajanja novih teritorija naišli su na puno pristupačnije cijene stambenih kvadrata i s vremenom odustali od navika odlaska u 'centar' koji je do tad bio jedina zona događanja te stvorili vlastite 'mikro centre' u svojoj okolini. Poslovni i ugostiteljski objeki koji su ključni za formiranje nove scene u tim kvartovima, počeli su s vremenom privlačiti posjetitelje i iz dotadašnjeg glavnog gradskog 'centra' te su uz pomoć društvenih mreža, vaninstitucionalno, izgradili vlastiti jedinstven sociološki brand.

Pravovremeno detektiranje gradskih zona koje su u začecima gentrifikacije ili urbane transformacije mogu znatno utjecati na profitabilnost nekretninskog tržišta. Čak i sitni detalji, koje često zanemarujemo u analizama kretanja tržišta nekretnina, mogu nagovjestiti velike promjene u urbanim migracijama, a pravilno 'čitanje' društvenih online trendova je jedan od najefikasnijih i najjeftinijih alata u tom procesu.

Preuzmi prezentaciju

Njuškalo drži do Vaše privatnosti, pročitajte Uvjete korištenja i o zaštiti podataka i upoznajte se kako i u koju svrhu obrađujemo Vaše podatke.

Ova web stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, analizu funkcionalnosti stranice i Vama prilagođeno oglašavanje. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku, a više o tome pročitajte ovdje. Za potvrdu da ste informirani o zaštiti podataka i za prihvat kolačića kliknite na gumb "Slažem se".